«Ելք» ստուգատես առաջադրանք 1

Կատարի՛ր ստուգատեսի առաջին առաջադրանքը՝

Առաջադրանք 1

Բլոգային աշխատանք

  • Տեղադրի՛ր բլոգի հղումը, գրի՛ր բլոգումդ հրապարակված առաջին նյութի ամսաթիվը , վերնագիրը և հղումը դի՛ր վերնագրի վրա:

Անի Բարսեղյան
Իմ առաջին հրապարակումը եղել է 2021թ․ հունիսի 10-ին իմ մասին վերնագրով։

  • Գրի՛ր, թե քո բլոգն ինչ բաժիններ ունի, որն է դրանցից ամենաքիչն օգտագործվում և ինչու:

Ես չեմ օգտագործում ճամփոդություն բաժինը որովհետև ես որ ուսուցչուհու հետ գնում եմ այդ բաժնում եմ նշում օրինակ եթե գնում եմ մայրենիի ուսուցչուհու հետ նշում եմ մայրենի բաժինը։

  • Ներկայացրո՛ւ որևէ մեկի բլոգը, որը շատ ես հավանում (եթե այդպիսին կա) և գրի՛ր, թե ինչու ես հավանում:

Ես հավանում եմ իմ ընկերուհուս Հասմիկ Առաքելյանի բլոգը, որովհետև նա ամեն ինչ շատ գեղեցիկ է անում և գունեղ։

  • Գրիր քո, ինչպես նաև ծնողներիդ վերաբերմունքը քո բլոգի և բլոգային ուսուցման վերաբերյալ:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *